Jak řešit reklamaci?

Pouzdro Vám nevyhovuje nebo je poškozené?

Neváhejte a kontaktujte nás:

tel.: 777 957 579 (Po-Pá 9:00-17:00 hod.)

email: info@modnimobil.cz

Adresa kam zaslat zpět zboží:

Lucie Spinali – Módní Mobil

Karla Hampla 623/11

290 01 Poděbrady

 

1. Přišlo Vám poškozené nebo rozbité sklo?

Neváhejte nám poškození nafotit a fotografie zaslat na náš email s číslem Vaší objednávky.

Fotky obvykle k reklamaci stačí a sklo nám již nemusíte zasílat zpět poštou.

Tento druh reklamace řešíme tím, že zašleme nové sklo nebo Vám vrátíme peníze na Váš účet.

 

2. Dostali jste nevyhovující zboží?

Stačí nám napsat email do 14 dnů od objednání a my se budeme snažit s Vámi tento problém vyřešit výměnou zboží nebo Vám samozřejmě vrátíme peníze za nevyhovující zboží na Váš účet.

V obou případech prosíme o zaslání zboží zpět doporučeně a v původním stavu na naši adresu a pokud si vyberete vrácení peněz, tak je potřeba k zásilce nebo do emailu napsat číslo Vašeho bankovního účtu.